Ако искате да отслабнете, заменете част от захарите във вашата диета с кокосово масло

Ако често ви се похапва нещо сладко, вероятно в храната ви липсват достатъчно здравословни мазнини.

Колкото повече въглехидрати (хляб, паста, картофи) и захари, успеете да замените с кокосово масло екстра върджин, толкова по-малко ще варира вашият гликемичен индекс!

Това означава, че ще сте сити за по-дълго време, ще усещате по-малко пристъпи на глад между храненията, ще сте по-малко гладни при следващото хранене и ще контролирате теглото си по-добре. 

AKO _ISKATE_DA_OTSLABNETE_ZAMENETE_CHAST _OT ZAHARITE

Кокосовото масло – тайната съставка в протеиновата ви диета

 За да постигнете успех с протеиновата си диета, се нуждаете само от по-малко въглехидрати, никаква захар, повече протеини и достатъчно количество мазнини. Захарите особено повишават гликемичния индекс, което е последвано от рязък спад и води до чувство на глад. Целта е да предотвратите такива вариации. Протеините няма да повлияят на гликемичния индекс.

ako_iskate_da_otslabnete2

Кокосовото масло ще помогне да ставате от масата сити по-бързо, ще повиши нивата на енергията и метаболизма ви. Добавянето на кокосово масло ще предотврати преяждането и похапването между храненията. Добавете една кафена лъжица (или за предпочитане 1 супена) кокосово масло към храненето си по време на протеиновата диета. Ще отслабнете по-бързо и лесно.

Предлагаме ви няколко лесни за изпълнение рецепти с кокосово масло:

Веган супа от тиквички с кокосов аромат

Картофено пюре с пресни подправки и кокосово масло

Крем-супа от грах с кокосово масло Аманпрана

Пастет от сурови ядки и кокосово масло

 

 

Ако ви харесва, споделете го!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>