Многозърнест хляб с кокосово масло

 

 

mnogozyrnest_hlqb_s_kokosovo_maslo

 Продукти за 4 порции:

  • около 300 мл( за 500 г брашно) (или кокосово, овесено, оризово или друго мляко)
  • 1-2 с.л.зехтин ( придава аромат на бадем и артишок) или 1-2 с.л. разтопено кокосово масло екстра върджин Аманпрана
  • 1 малка чаша сурови белени слънчогледови семена или сурово белено тиквено семе
  • 1 малка чаша сусам
  • 1 малка чаша просо
  • евентуално 100 г бадемово брашно( при наднормено тегло/ желание за междинни закуски/ хипогликемия) или 1 с.л. кокосови фибри Аманпрана или инулин за хора с нередовен стомах. По желание 2 ч.л. канела, малко кардамон, малко кленов сироп или стевия и нарязани ядки, ако искате в хляба ви да има ядки. Ако не работите с готова смес за хляб, използвайте квас, сода бикарбонат и в краен случай мая.

Начин на приготвяне:

Разбъркайте сместа за хляб с горните продукти или я оставете да се разбърка в машината за хляб. Изберете само програмата за бъркане и втасване, така хлябът ще има около 4 часа за втасване. Сложете тестото във форма за печене и оформете ръчно хубав хляб. Изпечете го за около 45 минути в предварително загрята на 150° C фурна.

Съвет: 

Често в магазините се продават готови миксове за хляб, които изглеждат тъмнокафяви. Обикновено хората си мислят, че колкото е по-тъмно брашното, толкова е по-здравословно. За съжаление тези брашна често съдържат карамелизирана захар, на която се дължи тъмният им цвят. Затова четете винаги опаковките.

 

 

 

Ако ви харесва, споделете го!

Едно мнение по „Многозърнест хляб с кокосово масло

  1. Pingback: Пастет от патладжан | Health Line

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>