Отслабването е лесно с кокосово масло екстра върджин

 

Кокосовото масло е незаменим помощник в борбата с излишните килограми. Животновъдната индустрия показва, че е трудно да се угоят животни с мазнини, съдържащи МКСВ (мастни киселини със средна дължина на веригата) като  напр. кокосово масло. Ако се опитаме да направим това с мононенаситени мастни киселини (МКДВ) от шафраново масло или рибно олио например, то успехът ни ще е по-голям.

OTSLABVANETO_E_LESNO_S_KOKOSOVO_MASLO_EXTRA_VIRGIN

МКСВ трудно се натрупват като мазнини по тялото. Вместо това, те се разграждат и се използват като енергия. Ако животновъдната индустрия иска да отгледа слабо прасе, тя ще започне да храни прасетата с наситени мазнини. Кокосът е най-богатият източник на наситени мастни киселини. Ако фермерите искат да угояват животни, те ще постигнат по-голям успех с мастни киселини с дълга верига, каквито се съдържат в рибното олио и животинската мас.

Животни, подложени на диета с високо съдържание на МКСВ, ще натрупат 60% по-малко мазнини от животни на диета с ниско съдържание на МКСВ, при един и същ калориен прием. С други думи: диета с намалено съдържание на мазнини ще ви помогне да отслабнете  по-незначително от диета с достатъчно МКСВ, които се натрупват в тялото в по-малки количества от МКДВ. Кокосовото масло е най-богатият източник на МКСВ. Но американците все още не са осъзнали това. Тъй като са избрали предимно мононенаситените мастни киселини, те са се превърнали в най-затлъстялата нация в света. Мононенаситените мастни киселини имат мастни киселини с дълги вериги, които се натрупват като мазнини по тялото и почти не се използват за енергия, тъй като са трудно разтворими.

Мазнините, богати на мононенаситени мастни киселини, включват:

Рибно олио, ленено масло, масло от вечерна иглика, шафраново масло, слънчогледово олио, соево олио, конопено масло, царевично олио, олио от тиквени семки, сусамово олио и т.н.

Мазнините, богати на мастни киселини с дълга верига, включват:

Мазнини от животни, масло (съдържащо главно наситени мазнини), зехтин, рапица или рапично масло (съдържа много мононенаситени мазнини) и разбира се, гореспоменатите мононенаситени мастни киселини: рибно олио, ленено масло, масло от вечерна иглика, шафраново масло, слънчогледово олио, соево олио, царевично олио, фъстъчено олио и т.н.

Изполвайте само нерафинирано, студенопресовано, био кокосово масло. При рафиниране маслата губят ценните си вещества. Избягвайте всякакви трансмазнини!

 

Ако ви харесва, споделете го!

Едно мнение по „Отслабването е лесно с кокосово масло екстра върджин

  1. Pingback: Трицветни сурови спагети с песто и ромезан | Health Line

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>